dilantrkmn Sleepy 3 midi ve midi Plus arasın da ki fark nedir arkadaşlar ve sizce 3 numaradan çok almak mı yoksa az almak mı gerekir
Kuzucuklar12 dilantrkmn midi biraz daha küçük plus baketi çok boyu biraz daga büyük diye biliyorum canım biz 3 numaradan 4 de çabuk geçtik sleppy lastik izi çok yaptığı için ben hep 1 numara büyük kullandım 3 den 4 çabuk geçtik biz istersen çok fazla alma
deniz_063 dilantrkmn sleepy ufak bizde 4 kullanıyoduk 2 paket aldık direk 4+ ya geçtik ama primanın4 numarasını aldım sleepynin 5 numarası gibi büyük😀