Canım anneler dün gece yazmıştım iki test yaptım ikisi de çift çizgi çıktı . tüp bebek yöntemiyle olmuştu oğlum şu an ikinci geliyor galiba hem de normal yoldan 💜sabah kan tahlili verdim pozitif çıktı.öğleden sonra kadın doğum doktoruna randevu aldım hepinize teşekkür ederim iyi ki varsınız 🙏🏻