Tubakarya Sezeryan olalım 13 gün geçti. Su geçirmez bantım çıktı ama duşa cesaret edemiyorım siz nasıl yaptınız kızlar?
Deletedmom0099 Tubakarya ertesi gün duş aldım. daha sonra da gün aşırı. mutlaka yıkanın insana çok iyi geliyor
prenses_we_prens_annesii Tubakarya burda okudum ilk 14 gün ağız sütü sarı faydalı sonrası sabahı 15 günlüktüm yıkandım walla çok da korkağım hiç bişey olmadı merak etme uyuşuk zaten acı hissetme yok artık ilk günlerdi o çıkınca kağıt havlu ile tampon yapar gibi kurula tmm
Yusufbebekk Tubakarya ben çıkarttıktan bir gün sonra. yaptım bir şey olmuyor merak etme ama korktuğun için banyoyu kısa tutmuştum
Balkizlarim Tubakarya su geçirmez bant ilede alsanız birşey olmuyor canım korkmayın ve banyonuzu yapın bende sezaryen doğum yaptım ve eve geldim duşumu almıştım 🌈
Usraaa Sezeryandan 2gun sonra bantla ondan sonrada normal duşa girmeye devam ettim sadece çıkınca sagdan sola dogru bastırarak suyunu alin hemen giyinmeyin güzelce kurusun intihap yapmasin
Mrvekpk Tubakarya ilk etapta ayakta olmak sartiyla duş alabilirsn demisti bana doktorum sende ihmal etme canm psikolojik olarak iyi hissedersin ayrica sütüne de iyi gelir Allahn izniyle 😊
Wonderful_mom Tubakarya yapsana cnm cok bile beklemissin ben 3.gun ayakta yaram.acik sekilde yaptim hc sıkıntı olmadi
U-2310 Tubakarya benim doktorum aynı gün bile duş alabilirsin dedi ben ertesi gün aldım hemen sonrada canım ne zaman isterse aldım korkma duş alınca daha rahatlıyor insan sadece yanında biri olsun duş alırken duştan çıkarken falan desteğe ihtiyaç olabiliyor
AhseN3434 Tubakarya hiç korkma canm ben aşırı sıcak suyla yapmadım dikiş olan kısma getirtmedim birde banyo bitince dikiş kısmının olduğu yere peçete koyuyordum nemli kalmaması için
AhseN3434 Tubakarya ilk kez başımıza gelince haliyle korkup endişe ediyoruz hiç korkma ayaklarını sıcak tut hem sezeryan soğuk alma hemde sütünden bebeğine geçmesin. Birde ağır kaldırma dikişlerin var malum bende dikkat ediyordum çamaşırı bile çamaşırliga serdim uzanmadim hiç
Hnyramomm Tubakarya kiz hastaneden eve gelip direk duşa girdim ben hicbirsey olmuyor korkma dustan cikinca guzelce kurulayip pansuman yap geri kapatma oyle batikon kuruyunca giyinip yat dinlen mis gibi
Kadernur Tubakarya bende korkmustum o yuzden hastanede ertesi gunu olmustum bisey olursa nede olsa hastanedeyim diye 🤣🤣🤣
sedaozan Tubakarya benim bant falan yoktu hiç Dikiş yerine doktorum bi sprey sıktı jelatin gibi oldu eve gelir gelmez duşa girdim bi problemde yaşamadım
BenTugce Tubakarya 13 gün mü. Ben 4. Gün çıkartırdım duş aldım bişey olmadı. Doktorum ginde 2 kez baticon kullanmamı söyledi. 10 gün kullandım. Kapandı zaten hemen.