Asliiibensu Kızlar 8 aylık kızım var 1ay sonra 2 gece 3 gün tatil yapmak istiyoruz gittigimizde kızım 9 aylık olacak. Annemlerin oldugu şehirde bir otelde tatil yapacagız Annemlerin eve 1 saat uzaklıkta annem bana bırakın denize felan girersiniz gece eglenirsiniz diyor. Bu arada emmiyor tamamen mama kullanıyoruz ayrıca ek gıda işte. Eşimde 2 gece kalacağız zaten annen sonuçta yakın da biraz uzaklaşmak iyi gelecek sana diyor çünkü ben 8 aydır bunalımdayım ciddi agır bunalımdayım kızımdan kaynaklı degil üni son sınıfım ve okul beni cok yordu ev işi bebek okul. Ay lütfen agır bir şey söyleyecek olacak olan varsa söylemesin aşırı bunalımdayım zaten valla kaldıramam dedigim gibi agır bir şey yani yoksa yapma ya da yap diyin tabi cok teşekkür ederim şimdiden 🧚♀️
Latiko Asliiibensu bi kaç gün bırakmaktan zarar gelmez enerji toplayıp daha verimli olursunuz bebeğinize bence
biimiyomyardimet Asliiibensu çok uzak ve çok uzun bir tatil değil bırakabilirsiniz bence belli ki bunalmışsınız iyi gelir sizede 🍀 ama zor bir çocuk değilse onunla tatil yapmakta ayrı bir keyif olabilir 😇
FerideDeniz Asliiibensu bebişin çok küçükmüş daha. Seni emmese bile duygusal olarak sana bağlıdır. İki gün uzun bir süre. Senden ayrı kalamaz. İstersen bi dene ama bence sen de ondan ayrı kalamazsın. Eşinle baş başa olsanız da acaba mamasını yedi mi, acaba uyudu mu, ağlıyor mu diye aklın onda kalır.
oglum_ben Asliiibensu bebeğini bırakabilecek misin gibi yorumlar alacaksındır kesin . Bence bırakmalısın çok uzun süre bırakmıyorsun zaten ayrıca meme emmiyorsa bu daha da iyi olmuş . Annen dört dörtlük bakacaktır . Kocanla baş başa vakit geçirmek eminim sana çok iyi gelecektir . Ara sıra annelerin böyle kaçamaklara ihtiyacı oluyor . 3 gün diyorsun çok uzun bir süre degil bence . Bıraktığın kişi annen gözün arkada kalmasın . Ben birkaç kere 2 saat uzaklıkta şehirlere günü birlik gezmeye giderken bile yanımda götürüyordum içim rahat etmiyordu annem bırak dese bile götürüyordum . Döndüğümde keşke anneme bıraksaymışım diye üzülüyordum 😂 bırak kesin beni dinlee
Asliiibensu biimiyomyardimet ah ah o kadar zor ki gece uykularında sıkıntı yok ama gündüz hiç uyumaz sürekli aglar birde inanın emzirsem daha kolay sürekli mama hazırlıyorum kaynatılmuş ılımış su vs cok zor oluyor belkş ilk gün beraber ikinci gün alırız yanımıza bakalım
Asliiibensu oglum_ben ya evet birde aynı şehirdeyiz acaba diyorum ilk gün başbaşa olsakta sonra babamla annem getirmesi yanımıza bıraksalar
Meryeyl Asliiibensu sonuçta Anneniz bir kaç gün bıraksanız birşey olmaz zaten durmazsada aynı şehirdeymişsiniz gider alırsın canım
oglum_ben Asliiibensu 1 yaşından sonra onunla gitmeye başlarsınız tatillere . Bebekte daha idrak edip eğlenebilecek zamanlarında olur
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Asliiibensu Onunlada denize girmek isterseniz alın birlikte denize girin. Eğlenin. Sonra bırakın baş başa takilin. Size ne iyi gelecekse onu yapın. Sen yaparsın, ben yapmam, o doğru bulur, şu bulmaz. Kişiye göre değişir sorup hiç canını sıkmasaydın.
Asliiibensu AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ay evet ama bazen burada ki annelerin tecrüberine ihtiyacımkz olıyor
BelaCivciv Asliiibensu Yapabilirsiniz isterseniz, bebeğiniz annenizde duruyorsa sıkıntı çıkarmadan sorun olmaz bence. Zaten yakınmış istediğiniz zaman gidersiniz yanına 🙃
oglum_ben Asliiibensu bence tek geçirin . Ha eger bebeğiniz durmazsa anne ve babanız getirir zsten aynı şehir .
Busramaden Asliiibensu uzmanlar 3 yasına kadar bebegın anneden ayrı kalmasının bebekte travma yaratıcagını soyluyo ama yıne de karar sızın bebegınız etkılenmıcekse bu durumdan tabıkı yapabılırsınız
Asliiibensu Busramaden annemler beni 7 aylıkken halama bırakmış bodruma tatile gitmişler 10 günlğhüne 😅 pek bir trambam yok bence ya tek kalma kaybetme korkum yoktur anneme de cok baglıyımdır 😅 ama 2 gün bana da uzak geliyor aynı şehide olacağız hemde ben dayanamam diye dert ediyorum zatne çünkü okula gitrigim günler görümcem bakıyor kızım alışkın. Muhtemelen 1 gün baş başa 2. Gün dahil ederiz kızımı bakalım