Bebegim1 yasinda bagirsak enfeksiyonu var surekli ishal. Surekli kusuyo. Ne bir ilac verebiliyoruz nede yemek yiyor. Hastanede serumla besleniyor. Bu seferde kan sekeri düştü yenek yemedigi icin. Boyle birsey yasayanlar varmidir bir oneriniz. Yardimci olursaniz cok sevinirim