zynp09 pişik olmaya başladığını görünce pamuk ve suya döndüm hemen her açmada kurulayıp elimden geldiğince havalandırıyorum. Doktora götürdüm travazol verdi ve çok önemli olmadığını söyledi. Ama ben öyle düşünmüyorum çünkü huysuzlanıyor ve dokundurmuyor. İçleri yara ve bazen pamuğa kan geliyo. Bir çok pişik kremi, bez, kantoron yağı ve saf zeytinyağ denedim. Ama ne yatıysam olmadı. Bugün yine kızarmış ve kötü durumda. Başka ne yapabilirim bilmiyorum