Bbmomy cam şişede günlük süt alıyorum. Sade activia ile mayalıyorum. 1 litre süte 1 paket kullanıyorum. Ya da mayalık ayırdıysam onu kullanıyorum. Sütü ısıtıyorum ılık olunca mayalıyorum sonra makineyi çalıştırıyorum. Makinesiz olursa daha sıcak olması lazım 6 saniye kadar parmağınızı tutabilmeniz lazım diye biliyorum tam emin olmamakla beraber 😄 sıcaklığı koruması gerek. Kimi fırında yapıyor. O şekilde tarif veren olacaktır