5 ay 10 günlük kızım ama boş geçiyormuş gibi geliyor hep huzursuz oluyorum oyun halısına yatırıyorum çok çok az yürüteçe koyuyorum zeka kartları gösteriyorum sonra üzülüyorum boş geçiyor ne yapayım diye sizler neler yapıyorsunuz nasıl geçiriyorsunuz fikir verebilir misiniz