Oğlum 2 aylık. Akşamdan evi toplayıp tuvalet banyo el lavabolarını yıkıyorum. Çamaşır attıysam seriyorum. Gece 2 defa kalkıyor. Sabah 6dan sonra uyumuyor. Emzir, alt değiştir, gazını çıkar, balkona çıkarıp güneşletiyorum. 8/8 buçuğa kadar oyalanmış oluyor. 9 gibi uyuyor. Sonra büyük oğlumla kahvaltı yapıyoruz. Mutfağı halledip çamaşırları katlayıp yerleştiriyorum.Uyanmış oluyor.12 gibi geri yatınca ev süpür, sil, toz al yapıyorum. 2 de işlerim bitmiş oluyor. Havalar tam ısınmadığı için henüz dışarı çıkmıyoruz. Doğduğundan beri rutinimiz bu. Eşim evde olunca gündüzden balkon tuvalet çamaşır asma ona ait