Bebeğim bugün 21. Gününde ilk başlarda uyanmadigi ve emmedigi için sarılık olup hastanede ışık tedavisi aldı eve geldikten sonra çok şükür uyanık kalması arttı ve emmeye başladı. Fakat akşam saatlerinde ne oluyor bilmiyorum 2 3 4 saat meme de duruyor yatağa koyunca tekrar hiç emmemis gibi ellerini emiyor ağlıyor sağım yaptım süt geliyor hatta içerken oksurebiliyor hızlı çekince ama neden bu şekil anlayamıyorum artık goguslerim çok acıyor emerken emmezse dolduğu için ağrıdan duramıyorum moralim sıfır ev işleri nasıl olacak kendime nasıl bakicam herşeye nasıl yetisicem hep kafam dolu 😔