Kızım 15 aylık 3 gün ateşini düşürmedikten sonra acile gittik ve kulağının çok aktığını iltihap olduğunu ve aynı şeyin bademciklerde olduğunuda söyledi. 7 gün antibiyotik 10 gün kulak damlası kullandık dün bıraktık kulak damlasınıda. Kulağına baktığımda çok kalın bi şekilde kulak pisliği olduğunu gördüm nasıl temizlenir nasıl yapılır bilmiyorum..