papatya_kokusu Ayımıza az kaldı bebeği 10 aylık olan anneler bebişleriniz gelişimi nasıl 10. Ayda ne bekliyor bizi😇
Tazeanneg papatya_kokusu 2 gün sonra 10 aylık olacağız bizde 🤭 şimdilik yürüme çabamız var ama belki yürürüz diyoruz
Ali78 papatya_kokusu Hâlâ emekliyor. Yürümeye niyeti yok sanırım. Anne , baba ,mama,gel falan diyor. Gece uykusu çok güzel, gündüz biraz uykuya geçişte zorluyor.
papatya_kokusu plakayerli Bize emekliyoruz çekmece içleri karıştırıyoruz beşiğinde ters dönüyoruz 4 dişimiz geldi😂
Mervee59 Tazeanneg bizimde 9. Ayda başldı çabamız koltukta tutunarak gidiyor şimdilik ne zaman başlar yürümeye bilmiyorum
elalinaelisa papatya_kokusu 10 ay 29 günlüğüz bizde 1 aydır emekliyo 1 haftsdır da koltuğa tutunup kalkıyo gündüz 2 uyku yapıyoruz bu şekilde 😊♥️
BirMomm 8 ay 24 günlük emekliyor biryerlere tutunarak kalkıyor bı haftadır kendini deniyor bklm 1 aya kalmicaz sanırım yurucek🙂