Afra11 ben 6 ocakta doğum yaptım 2 şubatta adet gördüm 1 ay bile yok sonrasında 6 aydır her ayın 2 sinde düzenli adet görüyorum . Ama çok sancılı ve yoğın kanamalı geçiyor o günlerde bebeğimle ilgilenmek çok zor . Bazen keşke bu kadar erken olmadaydı demiyor değilim