Aylakuss-12 Kızlar merhaba regl olmama 2 gün var sabah kalktım kanamam var regl olduğumu düşünüyordum fakat iki üç gün önce korunmasız ilişkiye girdim. Kanamam yoğun ama yine de şüphelendim. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi ?
Busrazehra Aylakuss-12 yerleşme kanaması leke şeklinde kahve rengi tonlarında olur ve çok olmaz. Zaten üç güne olması imkansız değildir yani
Aylakuss-12 basaksahinx tamam o zaman bebeğim çok küçük önceki hamileliğimde yerleşme kanaması yaşamadım çünkü bu yüzden bilmiyorum nasıl olduğunu 😂