Adel123 TOSPAMMM17 bana emzirme danışmanı koltuğa bebeği yatır üzerine eğilip emzir demişti yani inek pozisyonu gibi eğilip memeler aşağı sarkacak o şekilde biraz emmişti ama sonra onu da bıraktı bi öyle dene istersen . Bir de pilates topunda zıplayarakta bi kaç dk uzayabiliyor emme süresi
TOSPAMMM17 Adel123 deniyorum öyle farklı şeyler yeterki alsın ama zıplayarak emzirmeyi ilk defa duydum zaten zor tutuyo sanmıyorum hem daha oturamıyo
TOSPAMMM17 Adel123 sağdım sütümü çünkü artık göğsüm semsert oldu ama ona biberonla vermedim süt saklama poşetiyle buzluğa koydum bazen lazım oluyo anca yavaş yavaş emmeye başladı
Lalekalbur20 TOSPAMMM17 büyüme atakları olduğu için öyle huyları değişiyor. Biz de öyleyiz meme reddi yaşıyoruz. Sadece anne sütü içiyor. Azıcık emiyor sonra iterek ağlamaya başlıyor. Uykudan her kalktığında güzel emiyor ama. özellikle akşamları çok sorun yaşıyoruz. Ama geçecek hepsi öyle düşünün sarılın oğlunuza
Bluesmommy Benim bebeğim de aynı şekilde ayakta ya da pilates topunda emziriyorum ben de uyanıkken. Uyku arasındaysa ya da yeni uyandıysa kendi emiyor. Etrafı keşfettikleri için emmek istemiyorlar.