Merhaba sevgili anneler. Benim sorum yenidoğan bebeğimin doymaması ile alakalı. Şu anda 17 günlük. Sütüm az geldiği için günde sadece bir defa kendi sütümden verebiliyorum geri kalan zamanda Aptamil devam sütü ile besliyorum. Ama bebeğim sürekli aç aranıyor ve ağlıyor. Doktorun önerdiği şekilde tek öğünde iki ölçek 60 ml su ile yapıyorum mamayı ancak çocuğum doymuyor ve gerisini istiyor bazen 90 ml üç ölçüye çıktığım oldu ama bu da fazla geldiğini söylediler. Ne yapmam gerekiyor. Acaba Aptamil den dolayı doymuyor olabilir mi? Devam sütünü mü değiştirmem lazım yoksa farklı şeyler mi yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz çok zor durumdayım. Şimdiden teşekkür ederim.