Glshn walla benim de 3 aylık bizim de bi uyku düzeni yok. Tek sanardım kendimi meğersem yanlız değilmişim. Gündüz uykusu asla yok gibi bişey 1 saat sallarım uyumaz uyusada 20 dk filan. 2 saatte bir bıkmadan usanmadan alıştırmaya çalışıyorum ama yok. Hiç bir işimi yapamaz oldum walla. Gece de 9 da sallamaya başlarım 10 gibi yatar sonra iki saatte bir acıktığı için kalkıyo hemen uyandırmadan mamasını verip tekrar yatırıyorum.