Merhaba kızım 8 ay 16 günlük 7 ay 23 günlüğe kadar ne yapsam yemedi çok zor tadım yaptık zaten alerjik bebek çoğu şeye alerjisi var ama havuç kabak vs hep denedim her gün az da olsa yedirmek istedim zorladım olmadı zorlamadim yemeyince kaldırdım ertesi gün denedim olmadı ama artık ağladım resmen neyse böyle 2 ay geçti en son ben ek gıdayı kestim hicbirsey vermedim 10 gün ama aman şunun tadına baksın dahi demedim hicbirsey vermedim velhasıl kelam şu an kızım çok fazla olmamakla birlikte 2 öğün yiyor en azından kaşığı görünce ağzını açıyor karnı doyana kadar yiyor yani benimki bir öneri biraz sizde kesin bence