Merhaba bebeğim 2ay 1 günlük dikişlerim hala kop koyu kan gibi doğumdan sonra ödem olmuştu dikişlerimi aldirdiktan sonrada çiğlik kalmış intihap toplamıştı dün duş aldıktan sonra fark ettim kabarmış başına gelen oldu mu bebeğim hasta sürekli ağlıyor beni istiyor bu yüzden 40tan sonra kontrole gidemedim dikişlerle kabarma normal mi açıklık felan yok yara kapandı