Cik Sıcak suyla mı soğutulmuş suyla mı ? yaparken hep düşünüyorum scakken karıştırp çeşmede soğutma yapıyorum
Aselimmm3434 Cik suyu kaynatın bir kavanoza koyun o mama suyu olsun yapacağınız zaman içmesi gerken ısıda ısıtın eğer kaynar suyla mama yaparsanız mamayı pişirmiş olursun besin değeri düşer doktorum öyle demişti bana
Gizemlim Cik ben suyu önceden 10 dk kaynatip hazırliyorum bebek icin ozel ayirdigim sürahiye koyuyorum. Mama yapacagim zaman ordan alip cezvede içilecek derecede ısıtıp yapiyorum diger turlu cok vakit alir kaynatip tekrar sogutmaya calisarak
minicim Cik suyu kaynatın ılıyınca mamayı katın. Hatta suyu fazla kaynatın sürahiye koyun mama yapacağınız zaman ılıtın. Çeşme suyunu kaynatmadan kullanmayın
GezginPaNDa Cik yüksek derecedeki sıcaklıklar mamanın içindeki vitaminleri öldürüyor . önceden kaynatılmış soğutulmuş suyu yaklaşık 25 30 derece sıcaklıkta yani bebeğin ağzını yakmayacak sekilde ilik yapmanız gerekiyor
Cik Aselimmm3434 üzüldüm şuan iyiki sormuşum diğer türlğde mama erimiyor gibi geliyordu her xaman kaynak olmasada kaynak yaptığımda oldu
Familyboy Cik kaynayıp ılımış suyla yapılır canım genel olarak ama o an hazırda yoksa kaynamış ılımış su çeşmede sogutarakta olur
Cik Frdmkl termos bende kullanıyorum ama kaynakken mi mama katmalı ılımışken mi orda bir şüpheye düşüyordum
bebetom08 Termosum var kaynar suyu koyuyorum 12 saat boyunca kullanıyorum .. ayrıyetten cam şişeye kaynamış soğumuş hazır suyu koyuyorum sıcakla bu soğuk suyu ılıştırıyorum biberona döküyorum sonra mamayı koyup hızlıca kaşıkla karıştırıyorum..olması gereken bu zaten
Egemom21 Cik Canım direk mamayı kaynar suyla birleştirme mamanın tüm vitaminleri gider. Çaydanlığa su koy onu güzelce kaynat sonra bebeğin için bir ayrı sürahin olsun ona ilave et her mama yaptığında ondan kullan. Bebeğine hazırlarken bebeğin dilini ağzını yakmayacak ısıya getirmen lazım. Mamayı kaynar suyla birleştirip sonra soğuk suya tutman da mamayı bozar bence
Bestemm Cik ben suyu kaynatıyorum termosa koyuyorum o suyu. Bir şişemizde de kaynatılmış ve soğutulmuş suyumuz var. Mama yapınca biberona önce termostaki suyu koyuyorum çok kaynarsa biraz soğuk sudan koyup ılıtıp öyle yapıyorum el yakmayacak ılık olacak. Belli bi saat sonra termosun suyu ılık oluyor direkt kullanıyorum bebek beklemiyor tekrar ısıt falan bebişim ağlarken stres oluyordum çözümü böyle oldum en fazla 1 dk mama bekliyor ağlayınca.
bebetom08 Frdmkl evet biliyorum ama başka ne ile karıştırayım diye düşündüm bulamadım malum biboron minnak ya içine sığmıyor bişi..plastikle karıştırdım oda zararlı..tahta sığmıyor
Zlm Cik ben bı yerde kaynamis soğumuş su bulunduruyoruz mama yaparken su kaynatiyorum ikisini karıştırıyorum
Kayserilianne Kendinize bi termos edinin termosta ılık oluyor kaynar olmuyor mama pişmez besin değeri kaybolmaz hep lavabonun üstünde dursun termos ☺️ Hala sıcak olursa Çeşme altında tutar soğutursunuz ❤️
Perilice20 Cik Gündüzleri mutfaktaki ketılımda hazır olan kaynamış soğumuş suyu mama için uygun sıcaklığa gelene kadar ısıtıyorum, çok pratik oluyor. Gece de termosa suyu ılık şekilde koyuyorum uyandığında kaynamis suyu hemen karıştırıp veriyorum.