Dilek5534 Merhabalar Bebeğim 8.5 aylık oldu. Nerdeyse 3 aylık cildi pul pul dökülüyor ve belli alanlarda harita gibi duruyor vücudunda. Doktorumuza söyledik. Cildi cok kuru mustela felan kullanin dedi. 2 tüp kullandık hala geçmedi. Yavrum kaşınıp duruyor😔
superanne2 Dilek5534 bizimde çok kuruydu önce mustelanin temizleme suyuyla temizleyip günde 3 4 defa mustela nemlendirici krem sürdüm şükür geçti
Ucansupurge Dilek5534 kızımın egzaması için doktorumuz Bioderma atoderm önerdi aldık fakat cildini çok yaktı kıpkırmızı oldu sürdüğümüz de ve baya ağladı. O yüzden Bepanthol dermayi önerdi hemen aldık çok iyi geldi eşimle bende kuru cildimize kullaniyoruz gerçekten güzel nemlendiriyor
Miraaa123 Dilek5534 incia diye bir krem var araştırın. Ben kullanıyorum tamamen doğal vazalin gibi kıvamı benim kızım da cilt kuruydu şimdi yumuşacık trenyoldan bakın isterseniz yorumlara
Dilek5534 Miraaa123 incia hic duymadım araştırayım cunku artık çıldırmak üzereyim yavrum kaşınıp duruyor kuruluktan :(
hunilimomm Dilek5534 alerjik cildi olduğu için aynı sizin gibi kuruydu pütür pütür cildiye doktoru mustela ve la roche posay önerdi en iyi bunlar ve Bioderma
hunilimomm Dilek5534 onu da kullandım ama istediğim nemliligi yakalayamadim sürüyorum ama hala kuru ben mustela ve lipo turuncu kullanıyorum dönüşümlü