14 aylık bebeğim sürekli bacağıma yapışık yaşıyoruz gün içerisinde. Birlikte vakit geçiriyoruz oyunlar oynuyoruz sarılıyorum kucaklıyorum ama bi iş yapayım sürekli bacağıma yapışıyor. Benden 5 adım uzağa gidemiyor. İlla elimden tutup birlikte gitmemizi istiyor. Nerede yanlış yaptım bilmiyorum. Bu durumu nasıl aşacağımızı da bilmiyorum. Önerilerinizi bekliyorum 😔