ikibebedublekahve 1 ay once aynisini ben yaptim. Derin de degildi… ama 30 dk durmadi. Bebekle birlikte ben de agladim. Pamuk koymayin. Steril sargi Bezi ile bastirin ama bebek hareket edeceginden ben yarabandi yapistirmistim. Her 3 dk da bir degistirdim. Eczane de kan tozu var. Alin evde bulunsun. Kanayan bolgeye dokup bekliyorsunuz. Kani hizli bir sekilde durduruyor. Gecmis olsun. 1 yasa kadar torpu kullanin tirnak makasi degil..