Selam herkeze. Bebeğim 4 günlük. MaşAllah çok güzel emiyordu ama dün akşam birden beni emmemeye başladı. Mememi tutuyor iki çekip bırakıyor. Sonrada yaklaştırınca istemiyor memeyi. Ağladı acıktı yavrum o ağlayınca bende ağladım. Dün sarma yemiştim içinde biraz acı vardı. Galiba o yüzden emmiyor aklıma öyle geliyor… gece gece eşim açık biyer bulup mama aldı. Ama benim gözlerim şişti onu ac bıraktım diye. Mamayi içti. Sabah acıktı uyandı mememe tuttum yine iki üç çekti bıraktı. Ben bebeğimin emmesini istiyorum mama ile büyütmek istemiyorum. Çok ağladım bebeğim beni bidaha emmesse diye. Süt sağma makinesi almıştım ama daha gelmedi bugün gelcek sağcam sütümü inşAllah bebeğim yeni sütüm gelince beni emer ama korkuyorum bidaha emmez diye ya… gözlerim şiş bildiğiniz Annelik böyle bişey demekki….