Seda-32 Oğlum 7ay 3 günlük ek gıda olarak sürekli kabız yapmayan şeyler vermeye çalışıyorum kayısı püresi, hurma püresi yaptım yiyeceklerine ekliyorum ama fayda etmiyor. Başına gelipte bir çözüm bulan annelerim yardımcı olursanız çok sevinirim. 🌼
Meltemingo Seda-32 verdiginiz seylerre zeytinyag ekliyormmusunuz birde ben probiyotiklo mayayla yogurt yapiyorum cok guzel calistiriyor
anayimbenn Seda-32 bebeğinizin bağırsakları tam gelişmemiş olabilir ek gıdaya birden ağırlık vermeyin anne sütü veya devam sütü ağırlıklı ilerleyin
Reyhanasya Seda-32 kefir verin günde bir kez yarım çaybardağı (alerjisi yoksa) kayısı haşlayın gün kurusu erikle birlikte marmelat yapın içirin mutlaka her yemeğine mamasına zeytin yağ katın(içirmeyin) bunlar benm bebeğimde işe yaradı bi deneyin isterseniz
nana34077 Seda-32 eğer tüm verdiklerinize rağmen kabız ise, ek gıdanın miktarını fazla veriyorsunuz demektir.
Seda-32 Reyhanasya süt ve süt ürünlerine alerjisi var maalesef gün kurusu ve zeytinyağını bütün yiyeceklerine eklemeye özen gösteriyorum ama teşekkür ederim 🙏