Gokcehanim doktorunuz yiyecekler ile takviye önerdiyse çok eksik değil demek ki. Siz de o doğrultuda ilerleyin. Ama olur da artarsa ; kızım da biraz fazlaydı eksiklik ve iğne verecekti başka yol yok mu dediğimde doğal takviye verdi adı “Boost b12 “ onu kullandık. Siz de iğne vereyim derse bunu sorun kullansak olur mu diye. Dediğim gibi her ne kullanacaksanız mutlaka doktora sorarak kullanın doğal da olsa. Biz kullandık çok şükür iğneye gerek kalmadan kısa sürede düzeldi.