hulyaaa-123 18 aylık oldu ve dün ilk defa yatağında uyudu ve gece 3 4 kez kalkan kızım dün gece hiç kalkmadı ☺️ Bi kaç gün yanında yatıcaz alışana kadar Sizler ne zaman ayırmayı düşünüyorsunuz, ayırdıysaniz ne zaman ayırdıniz ve süreciniz nasıl ilerledi
Zlm hulyaaa-123 5 aylıktı odasına gecridim 7 aylıktan beri tek başına yatiyo o zamana kadar bende onun odasında yatmistim tek yatınca daha rahat uyuyo çocuklar
tmrskbr hulyaaa-123 benim kızım 4 buçuk aylık odasında yatıyorum şu atak bitince bırakıcam tek uyusun
Farahzeynep hulyaaa-123 büyük kızımı 3.5 aylıkken ayırdım. Deliksiz uyumaya başladı. Hatta ilk sabah eşime dedim bebeğe bakayım bir şey olmuş olmasın çocuğa. Meğersem biz uyandırıyormuşuz 🤣 2. Kızımı ablasının yanına 7 aylıkken aldım. Büyük kızım gece uyanıp kardeşinin beşiğine girebilir diye korktum. Ondan beri aynı odada uyuyorlar. Kapılarını kapatıp çıkıyorum. Sabaha kadar uyanmıyorlar
Esoca38 Zlm sizin yanınızda yatarken beşikte yatiyordu değil mi ? Benimkide 5 aylık yatak odasında beşiğinde yatıyor bende geçirmek istiyorum ama emmek için uyanınca duymazsam diye korkuyorum biraz :))
2626 tineanigra yaaa ne güzel peki acaba bir şey oldu mu korkusu oluyor ya küçükken o ayda da aynı his olmuyor mu benim bebeğim 2 aylık beşik yanımda şimdi sürekli bakıyorum 6 aylıkken bende ayırsam sürekli odasına mı gidip bakarım acaba diye düşünüyorum tecrübelerinizden bahsedenseniz çok sevinirim
tineanigra humeyra1408 uyandılar tabii ki 11 aylıklar hala uyanıyorlar. Odaları yatak odamın yanında kapılar açık olunca da en ufak seslerini duyuyoruz. Hem emzirip hem mama verirken bi tık zor oluyordu eşim de kalkıp birini oyalıyordu ama şu an sadece mama içiyorlar aynı anda veriyorum en fazla 2 defa kalkıyorlar.
Beren21 humeyra1408 eğer her gece aynı saatlerde acıktığı için uyanıyorsa o uyanmadan gidin alın kucaginiza emzirin ya da biberonla besleyin.
Ulkuverasmom hulyaaa-123 5 aylıktı ayırdım odasını 19 aylık hala odasında tek başına yatıyor gecede hiç kalkmaz 20:30 yatış 06:15 kalkış hiç şaşmaz 😂
Poyrazvezeytin Ulkuverasmom nasıl kalkmaz ya diş ağrısı ayrılık kaygısı da mı gecırmedı bebegınız bız sureklı kalkıyoruz
Kuzeyin_annesii hulyaaa-123 ayıramıyorum. Yazın çok sıcak kışında çok soğuk olduğu için hep beraber salonda yatıyoruz 😅 1 yaşında
Ruhnevaz 14 aylık oldu ayırmak istiyorum odasını ama gece çok uyanıyor destekli uyuyor bebeğim nasıl yapacağım bilmiyorum
Familyboy Ruhnevaz benimle aynı durumdasın desteği kesmemiz lazım öncelikle canım çok uyanması da azalacak böylece benim oğlumda 15 aylık zor olacak ama bir yerden başlamak lazım artık bence
melekdag Ruhnevaz odalarında tek yattıkları zaman daha az uyanıyorlar ben aynı oda da yattığım zaman daha çok uyanıyordu şimdi tek uyuyor daha uzun uyuyor bence deneyin sizde . Ağladıklarında sesleri her şekilde duyuluyor
Ruhnevaz Familyboy bu ara öyle bi durumdayız ki resmen koala gibiyim bebeğim bacağıma yapışık yaşıyoruz. Önceleri babası uyuturdu şimdi uyutmaya kalksın kıyamet kopuyor. Bu durumu bi çözeyim odasını da ayıracağım inşallah
1prenses2prensannesi hulyaaa-123 hastaneden evimize geldiğimiz gün ayırdım yanyana odalardaydık kapılarımız açıktı sesini yanımda duyuyodum o yüzden sorun olmadı uykum hafiftir ık dese duyar kalkarım hele o zmn yaş 20 şimdiden gencim tabi (şuan 32😇🤗) öyle uykuyla paek aram yok o zamanlar
nilesea 1prenses2prensannesi ya bunu ben de yapmak istiyorum, bizim de odalar dipdibe ve uykum çok hafif benim de, kapılar açık olsa duymakta sıkıntı yaşamam. Bu arada bebiş 44 günlük, benim yaş 4 gün önce 31 oldu ve ilk çocuğum, hayatları farklı boyutlarda yaşamışız sizinle 😊
Saripapatyam hulyaaa-123 18 AYLIK MALESEF AYIRAMIYORUM CUNKU GECELERI 3 4 KEZ KALKIYOR VE BAZEN SALLAMAK BILE GEREKEBILIYOR NASIL YAPICAGIMI HIC BILMIYORM BOYLE BIZEDE EZIYET CUNKU SAGA SOLA.BILE RAHAT DONEMIYORUZ YORGAN SESINE BILE KIPIRDIYOR BI FIKRI OLAN VARSA DUYMAK ISTERIM :(
Taliskobaby Saripapatyam 8 aylık olacak 1 gece ayrı yatmadık 🫢😂 kızımı bilmiyorum ama ben henüz ayrılmaya hazır değilim 😂 sanırım evlendiği zaman ayırcaz biz
uyanancirkin hulyaaa-123 2 aylıkken ayırmıştım yan yana olduğu için odalar zorlanmadım uykumda çok hafif zaten 😅 şuan 2. Gebeliğim kızım 4 yaşında ve aynı odada nasıl olacak bilmiyorum 😅
salakmisincemilee hulyaaa-123 3 aylıkken ayırdım ilk başta çok üzülüyodum ama alıştık artık 5 aylık olcaz 10 gün sonra 😊
Annekizz hulyaaa-123 15 aylık henüz ayıramadım uykum çok ağır olduğu için uyanırsa duyamıyorum nasıl yapıcam bilmiyorum