LohusaCicegi Arkadaşlar selam, bebeğim sürekli korkuyor mesela bir yere dalıyor tam önünden geçiyorum sıçrayıp ağlamaya başlıyor sonra kendi ellerini yana açıp ellerinden korkup ağlıyor. Ben çok mu evhamlıyım ya doktora götürmeyi düşünüyorum artık.
noname9226 LohusaCicegi ellerini açıp ağlamaya başlaması normal Moro refleksi o yapması gereken birşey yapmasa sıkıntı😇 4. Aydan sonra geçiyor merak etmeyin kundak yapabiliyorsanız yarım kundak yapın. Sizi görünce aniden korkup ağlamasıda normal olduğunu düşünüyorum yeni dünyaya adapte oluyor. Daracık alandan kocaman bir boşluğa çıktı 😇🥰 bebeğinizin herşeyi yolunda bence sağlıkla büyüsün minik kuşunuz🥰💕
Habibetlppp Benim bebeğimde çok korkuyordu sıçrıyordu elleriyle bile kendini korkutup uyanıyordu şimdi kundak yapıyorum hem rahat uyuyor hemde korkulmuyor eskisi gibi