Merhaba anneler,
kızımın 1 yaş kontrolünde demir eksikliği çıkmıştı. Bu yüzden doktor inek sütü vermeyin dedi. Çünkü o da demir eksikliği yaparmış. Şurup kullandık ferrum. Şimdi düzeldi kan değeri. Şimdi deminek sütünü reddediyor. Pınar’ın devam sütünü denedim. Normal kutu pınar sütü denedim. Aoç günlük süt denedim. Ama nafile içmiyor. Mamanın tadını arıyor. Artık mamayı kaldırmak istiyorum. Hem çok pahalı artık zorlanıyoruz. 2.ayından beri mama içiyor. Canımsağ olsun lafım yok ama artık büyüdü. Size sorum inek sütüne nasıl alıştırabilirim? İçine biraz bal eklemek aklıma geldi ama başka fikirlerinize de açığım.