nazlimom_ size nasıl geliyorsa gerçekten dogrunolan odur ,afedersiniz ben kıçımı yurttim bu çocuk sarılık diye yok dediler bir doktor limon sarısı olaana kadar gerekmyok kan almaya dedi,mama vereelim düzelir dedim ,her önüne gelene sarı mi bu diye sordum yok dediler ,1 ay sonra çocuğun 18 ile fototerapi aldı 1 gün göremedim bana inanmadıkları ve dediğimi yapmadilari için ertesi gün 8 oldu ve eve geldiğimizde mama ve anne sütü ile 5 4 derken geçti bitti,hiç beklemeden götür baksınlar çünkü belirli sınırı geçince kan degsiimine kadar gidiyor dedi bize doktor 18 e sinir dedi yalvardim ben evde dusureyim mama ile yatirmayin dedim yoj dedi ,siz siz olun size sarı gerliyoersw kesinlikle ve kesinlikle gidip kan aldırın ,onl m alın.