myboy ben 3 gün patates 3 gün havuç tadımı yaptım onların tadımı bitince pirinç de koyup çorba gibi yapıp verdim. İçinde salça yok tuz yok tam çorba diyemeyiz aslında 🙈 ama kıvam olarak evet çorba kıvamında verdim. Ztn şöyle bir çorba kaşığı kdr veriyorum onu da çok değil. Ayrıca çorbalara 6. Aydan itibaren geçilebiliyor normalde tadımları bitmiş şeylerle yapılırsa tabi