E_la benim kızımda 8 aylık burun akıntısı,tıkanıklığı ve öksürük var. Hastaneye götürdüm doktorumuz nezle olduğunu söyledi herhangi bir ilaç vermedi deniz suyuyla burnunu yıkayabilirsin dedi bende fizyolojik serumla yıkıyorum şuan çok şükür iyiye gidiyor arada ıhlamur veriyorum