Bizimde 2 ay aşıdan hemen sonra yakaladı öksürük grip vebtolin kullandık orti bebe burun sprey ve esef verdi doktorumuz ama siz gene doktorunuz ne derse onu yapın antibiyotik de verdi bize ama burunla boğaz arasında hırıltı bayram tatiline giriyoruz kimseyi bulamayız yeşile dönerse burun akıntısı ve kötüye giderse ver dedi antiviyotigi çok şükür toparladı biraz vermedim hfakat burun hırıltı akıntı devam ediyor ara ara yapacak bişey yok bebekler de oluyor bu durum geçecek inşallah sizinkide geçer kötü durumdaysa tabiki kullanın sizde günde Bi 1 diş sarımsak yutun ni doktor söylemişti antibiyotik kullanımdan sonra iyi geliyor die emziritorsanız tabii