Sdr123456 Kızlar selam 3 ay 10 günlük bebeğim yalnızca anne sütüyle besleniyor günde 2 kere kaka yapardı 5 günden beri hiç yapmıyor huysuzluğu var sürekli gaz çıkarıyor ne yapmak lazım ağlıyor😞
Mrvekpk Sdr123456 anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmamasi normal hele ki gaz çıkışı varsa korkmayin 😊
Mrvekpk Sdr123456 bu arada bebeklerimiz ayni ay ve günde atak dönemleri suan ondan annesi geçicek insallah 🤗
sehriyeseyda Hoşafı tanelerinden bol bol ye ki sütünden geçsin Birde karnına masajı saat yönünde yap bağırsakları harekete geçsin bagrisak düğümlenir yediğin birşeyden olmuştur yada bebeklerin bağırsakları geliştiği için normaldir sadece anne sutuyse