Günaydınlar Efendim,
Mustela konak kremi ve şampuanı aldım bugün bebeğimi yikayacagiz kısmetse nasıl kullanılması lazım araştırdım 1 gece kremi kafada bekletin diyor ama öyle yapmadım 20 dk yarım saat bekletsem olur mu? Birde kremi şurup sonra taraklami tariycam nasıl yapayım 🤷 yorumlarınızı bekliyorum 💞