efnanannesi22 Kızlar 11 haftalık kızım bu gunlerde mama yemiyor, zorla yediriyorum herzamanki yedigi mama, biberonu agzina verince aglamaya baslıyor, ağlamalarıda cogaldı acaba atak mı geciriyor?
Eda1414 efnanannesi22 zorla yedirmeye çalışmayın atak haftası oluyor uyurken beslemeye çalışırsanız daha güzel biberonu alır
Alpylmz efnanannesi22 bizdede var bundan memeyi bırakıp bırakıp emmeye çalışıyo karnı aç ama düzgün emmiyo
merwee89 benımde aynı canım 12. haftaya girdik rotavirus aşısından sonra sanmistim ama atak haftasıymış şimdi atagın bitmesine 2 gun var bıraz da olsa beslenmeye basladı tekrar
efnanannesi22 Eda1414 uykusunda hic yemiyor zaten, zorla yedirmezsemde aç kalacak icim rahat etmiyor ki