Uyku duzeni icn ,saatte kararli olmalisin oglen uykusu 12 de baslar sen 11 gbi uyutmaya basla hazirla uykuya 12 de mutlaka uyusun bir sekilde uyutacaksn ,gece uykusu icinse sat 8 de yataga girin yatana kadar 9 oluyor 9 da da mutlaka uyumus olsun, senin yatagnda uyuyorsa bunu cokta sorun haline getirme bence onun sana ihtiyaci var , kendinden ne kadar uzaklastrmak istersen onlar anliyorlar ve daha ck yapisiyolar ,smdilik yaninda yatsin bi daha bu anlari bulamayacaksin tadni cikar yaninda uyuyunca yatagina alirsin ,ben anne yani besik almistm buyuklerinden aldim tabiki rahatlikla 4 yasna kadar kadar yatar , o yan yatakta beni gorup uyumasi ona huzur veryo , buda beni mutlu edyo ,saati gelince ayagimda kendi yatagmda salliyorum sonra kendi yatagina koyuyorum , kendi yataginada alismis oluo ve benide goryo cok huysuz oldgnda kendisi gelyo yanima uyuya kalyo bazen aglayarak sonra kendi yatagina koyuyorum orada devam edyo uykuya