Smyrna35 Kızlar meraba bebegim 15 günlük her uyandıgında 15-20 dk emip tekrar uyuyo uykusu da cok uzun uyandırmasam 5 saat uyucak nerdeyse bugün Asm ye gittik 400 gr. Emme süresi az geliyo bana ama normal mi deneyimli anneler yardımcı olabilir mi?
[silindi] Smyrna35 canım elinde çenesinin altından desteklesene yorulmasın yavrum. Küçük olduguna yoeulup cabuk bırakıyor benim kızımda öleydi ben çenesini destekliyordum emme süresi çoğalıyordu
Liya00 Smyrna35 bebeğim 2 ay 7günlük ilk günden beri en fazla 15 dk emiyor genelde 8-10 dk. Doktor kilo alımı çok iyi dedi mama takviyesi mi yapıyorsun diye sordu. O yüzden takılma dk ya bebişin kokunla bile büyür😍💕
Farahzeynep Şu an emme refleksi gelişmediği için çabuk yoruluyor bu nedenle uyuyakalıyor. Kilo alıyorsa doyuyor demektir 😅