Bizde aynı durumdayız.11 ay 8 günlük kızım ateşi 38.5 doktora götürdük adenovirüs dedi ama aynı zaman da üstten diş çıkarıyor onunla etkisi var sanırım.ishal kusma yok.ilaç başlamadı sadece burun yıkama nazal nem ve gözüne damla verdi.gözdeki çapaklanma geçti ama ara ara ateş çıkıyor.birde bize bulaştı virüs kendim de berbat durumdayım .sizin yaptığınız özel birşeyler varsa fikir verirseniz sevinirim.