Ozlemt21 Kızlar doğum yapalı 4,5 ay oldu.. saç dökülmem aşırı fazla ve çok sinir bozucu.. nerdeyse başımda saç kalmadı.. ne yapacağım bilmiyorum.. tecrübeli anneler fikir verebilir mi.. birde geri çıkıyor mu bu saçlar ne zamn duruyor dökülmesi 🥲
Eylulllllll Ozlemt21 4 ay olacak aynı durumdayım . Tek tel saçım dökülmezlen uvam uvam dökülüyor . Emziriyorum da …bakalım ne olacak
Gzde07 Ozlemt21 22.aydan selam hala devam durmuyor durmuyor psikolojim bozuldu iyice saç kalmadı çıktığı halde 🤦🏻♀️Herşeyi kullandım faydası yok
Egeto Ozlemt21 hamileliğimde hafif saç dökülmesi yaşamıştım. Hemen şampuanımı değiştirdim. Siveno 7li fitoterapi kullanıyorum ve hemen azaldı dökülmesi. Doğum yapalı 4 ay oldu suan saç dökülmem yok denecek kadar az. Bir de vitamin kullanıyorum emziren anneler için I mom latte diye bir vitamin. Emziriyorsanız bu dökülmeler falan cok normal kesinlikle takviye bir şeyler kullanmalısınız.
Eylul-09 7.ayımıza girdik, hala berbat bir saç dökülmesi yaşıyorum maalesef. Bebeğimin üzerinde, yerlerde, yatakta, aklınıza gelebilecek her yerde… Bu zamana kadar nasıl kel kalmadım şaşırıyorum. 🤷♀️🥺
Eflin003 Bende aynı durumdayım troit değerlerime baktırmayı düşünüyorum beni çok etkiliyor sizde baktırın
dlk1410 Eflin003 tiroidin sacla ilgisi var mı benimde çok aşırı dökülüyor geçen aylarda tirodim yüksek çıkmıştı. Üstünde durmadım 🙄
Deletedmom_58 Aysesakaryaa oturarak dus alınca dökülmüyor mu🙄eğer öyleyse benim şu anda gür saçlarım olması ve hiç dökülmemesi lazım
48316ELIZAN Ozlemt21 Benim saclarim hamilelikte o kadar gurlesmisti ki birden uzamisti ki 3 ay oldu dogum yapali emzirmiyorum da ama bi uyaniyorum yastigim yatagin ici oylece sac dusta tariyorum komple akiyor elime yazma takiyorum ev icinde mecburen yoksa yemekte cayda bile cikacak bebegimin gazini alirken bi bakiyorum ellerinde sac tellerim 🥲 cozumu bulan varsa benide etiketlesin.
Eflin003 dlk1410 tabiki yani doktorum böyle söylüyor ve ben devamlı hap kullanıyodum ama bebeğim olalı unuttum 😣 kontrole gidicem
Kuzeyedi Kesinlikle kan değerleri ve D vitamininize baktırın Aynı durumdayız artık saç denilen bir şey kalmadı 😂
herseySeninleguzel11 Ozlemt21 Benim bebeğim 11 aylık. 3 aylık olduğundan beri dökülüyor. Yanlarımda bebek saçları cıktı ama dökülme durmadı maalesef. Kan degerlerim de normal.
Ozlemt21 Elenatol içiyorum, B12 içiyorum.. kan değerlerime baktıracağım.. çoğu kişide oluyor bu dökülme. Daha sonra çıkıyor mu acaba 🥲
Selin1234 Ozlemt21 benim ilk iki kızımdan sonra çıkmıştı tekrardan canım şimdi de inşallah tekrardan çıkar
Aysesakaryaa Benm avuç avuç dökülüyordu oturarak yıkandım ve bi gün şampuanım bitti eşimin kullandım saçları cok gür clear kırmızı detaylı olan bunu kullandım savlarım hiç dökülmez oldu bende şok oldumm
Selin1234 Ozlemt21 canım kan değerlerine baktir benimde bütün değerlerim düşmüş şuan 3,5 aylığız sağlık ocağında ki doktorum kan takdir dedi taktirdim biraz daha azaldı