Merhaba güzel anneler 🌺 biz 5. Ayimiza girmek uzereyiz ,her ay duzenli olarak kontrole gidiyoruz acibadem hastanesine, her ay klasik doktor 10-20 saniye kalbini dinliyor kulagina bakiyor, kilo boy kafa olcumu , ben o arada patir patir sorular varsa soruyorum cikiyoruz hemen 10 dk bile bulmuyor, çok şükür bebegin gelisimi vs bir sorun yok ama cok hizli ilerliyor hoooop cikiyoruz odadan bilemedim bu aylarda yeterli mi bu kadar incelemek… sizin nasil geciyor kontroller , size yeterli geliyor mu?