Canavarannesii Kızım 18 aylik kilosu 8700 boy 77 cm geçen gün aşı da hemşire çok geriden geliyor Bi doktora görün dedi. Tabikide daha önce gittim bir çok test yapıldı temiz çıktı tek sıkıntı idrar tahlili veremiyoruz bir türlü. Doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi. Merak ettiğim eğer idrar yolu enfeksiyonu varsa gerçekten bu kadar etkiler mi ?
uckizannesi Canavarannesii evet etkiler Allah korusun idrar yolu enfeksiyonu böbreklere ciddi zarar verir benim büyük kızımda böbreğinde yara oldu mesela ve de gelişimi çok etkiliyor bence hemen yaptırın inşallah temiz çıkar. Doktorlar tahliller tam olmadan tam kesin biley diyemez belki idrarı da temiz çıksa sizi başka bir bölüme sevk edebilir. Yani tahlilleri tam cermek iyi olur hem içiniz rahat eder
Canavarannesii uckizannesi kızım bezi dışında asla yapmıyor idrarini defalarca denedim tahlil için verdikleri o poşet tarzı şeyi de yapıştırınca ağlayarak çıkartmak istiyor kayıyor torbanın dışına gidiyor bu yüzden tahlil veremiyorum. Ve artık çok korkuyorum
uckizannesi Canavarannesii temiz bezi ters bağla canım ve sürekli kontrol et bekle yapar yapmaz bardağa dök. Çok zor canım benim iki kızımda nefroloji takipli yıllarca saatlerce idrar bekledi Allah kolaylık versin eğer hastane yakınsa evde yaptırmaya çalışın yarım saat geçmeden götürmek lazım ama idrarı
Neraops Canavarannesii benim kızımda öyle en son çatıyı market poşetine bildim giydiriyor üstüne dönüş bez t a0 saniye çeşme açık bırakıp hemen yapiyor
Ozoo Merhaba idrar yolu enfeksiyonu belirtisi nedir acaba ben de kızımda var mı diye endişe ettim şu an. Koyu renkli çisli bezi var ve de hafiften kokusu var (önceden yoktu koku)kilo alımı da az
Canavarannesii Ozoo yani benim kızımın bütün testleri (tam kan sayımı,şeker,çölyak, gaita ) normal çıkınca bir ihtimal dedi kesin bir şey yok yani ama bizimde idrar koyu ve kokulu
Canavarannesii uckizannesi kaç aydır bekliyoruz neler yaptım günde defalarca idrar yapan kız ben uğraşınca yapmıyor
uckizannesi Canavarannesii benim kızlar yapmazsa sondayla alıyorlar çünkü alınması mecbur ama sonda da tabi riskli bişey diyemicem bazen o sonda yı takmasınlar dşye sabaha kadar bardağı altına tutup beklemeye çalışıyordum büyük kızımda çok zordu ama bezi ters bağlama olayını ikinci kızda keşfettim bide bizim her hafta bazen hergün veriliyordu . İnşallah tez zamanda verirsiniz içiniz rahat eder Allah kolaylık versin
Canavarannesii Dondurmalikahve endokrinoloji de baktı yok hep temiz genetik olabilir dediler bir tek idrar kaldı o da temiz çıkarsa genetik diyeceğiz dedi