Elifusl Merhaba hanımlar sezeryan doğum yaptıktan sonra doğum yapalı 5 ay oldu en ufak bir üşütmede karın mide ağrısı hemen ardından ishal yaşayan var mı hiç usutmeye gelmiyor azıcık ayaklarıma soğuk vursa hemen karın ağrısı siz de de böyle oldu mu
Urasim Ewwt canim aynisi bendede var doğum yapalı 1 buçuk yıl oluyo ama en küçük bir usutmede ishal karın ağrısı şişkinlik oluyo