Kullanici5138 Miniminimini gratiste green therapy diye bi boya satiliyor. Cocuk doktoru onunla boyayablirsin dedi kokusuz bi boya
fn2827 Miniminimini bişey olmaz.ben A101den aldım tamamen boyadım saçımı.9 aylık benimkide.büyük kızımda da 3 aylıkken röfle yaptırmıştım😊
Azramina Miniminimini kuaföre açma boyama yaptırdım hiç birşey olmadı . Bebek solumadığı sürece sorun yok dedi doktorum
Miniminimini fn2827 ya zaten öyle fazla emmiyor gittikçe azaldı sütüm ne yapsam bilemedim iste yazim dedim
fn2827 Miniminimini ne kadar pinpirikli davranırsan o kadar başına gelir.bişey olmaz. Millet hamileyken kuaförden çıkmıyor.