Benimde kızım tüp bebek tedavisi ile oldu ilk denememizde tuttu çok şükür olsun çok çok zor bir süreç dondurulmuş birde embriyom var seneye inş onuda koydurmayındüşünüyoruz inş oda tutar inş dizinde bebeğiniz size tutunur zor bu süreci yaşamayan bilemez allah yardımcınız olsun inş