Kızlar kızımın iki gündür düşmeyen bir ateşi var hastaneye gittik kan ve idrar alındı sadece idrarında hafif enfeksiyon dedi ama bu derece ateş yapmaz dedi doktor diş çıkarıyprsa ondan olabilir dedi ama bu zamana kadar hiç diş çıkarırken hiç ateşimiz olmadı bugün tam 3 kere çok sıvı bi şekilde kaka ( ishal) yaptı biraz endişelendim akşam oluncada bir kere kustu çok korktum aklıma direk rota geldi zaten salgın varmış çok endişlendim bu gece gözetlicem yarın işk iş hastaneye götürmek olucak rota virüa hastanede nasıl anlaşılıyor test mi yapıyorlar yoksa belirtilere göre mi tanı koyuyorlar devlet aciline de götürmek istemiyorum çünkü çok ilgilenmiyorlar lütfen bilenler paylaşabilirmi