Guzelanne34 Kızlar afedersiniz kanlı ishal yapıyorum. Ve kimliğim ortada yok doğrusu cüzdanım yok. Hastaneye gittim kimliğim yok diye geri çevirdiler ne yaptıysak bakmadılar. Napıcam şimdi ben ya
babyfaceee Guzelanne34 geçici kimlik belgesi alın kimliğim kayıp deyin nüfusa. Verdikleri kağıt kimlik yerine geciyo çok geçmiş olsun
Merymahrz- Bir tanıdınız kadının kimliğini alın onunla giriş yapın nerden bilicekler sizin olmadınızı
uckizannesi Eskiden gittiğiniz bir hastane varsa orda kayıtlı oluyorsun bakıyorlar yada eski hastane barkodu aynı hastaneye giderseniz karnım çok ağrıyor dayanamıyorum deyin
Merymahrz- babyfaceee yasal degil belki evet ama sizin dedinizi yapması içi sabahı bekleyip nufüs dairesine gitmeli kadını durumu ya acilse asıl yanlış olan acil olan hastaya bakmamak bana göre
Guzelanne34 Maalesef kızlar bakmadılar sabaha kadar kimlik aradık. Bulduk şükür ki meğersem kanlı ishal salgını varmış dikkat edin