Arkadaşlar 7 aylık bebeğim var. Emzik kullanıyoruz doğduğu günden beri 0-6 ay olanı avent markanın ama 6-18 ay olanını aldım 1 aydır aralıklı olarak deniyorum almıyor ucu çok büyük geliyor agzına midesını bulandırıyor. Nasıl alıştırabilirim yada küçüğü kullanmaya devam etse problem olur mu acaba bilen var mı