Merhaba kızlar benim bebeğim gelecek hafta 2 aylık olacak. Çoğunlukla emziriyorum günde iki keZ de mama yapıyorum. Benim merak ettiğim bir şey var. Benim mememde iki üç delikten süt akıyor. Makineyle sağınca üç dört delikten süt geliyor. Bu artacak mı ilerde ? Çünkü 15 tane süt kanalı varmış. Yoksa hep böyle mi kalacak merak ettim. Cevapladığınız için şimdiden teşekkürler allah yavrularımızı bağışlasın ❤️