Bugün ilk günümüz yaklaşık 1,5 senedir eşimle ayrı yataklarda yatiyoruz yani oğlum ve ben beraber eşim başka yatakta . Oğlum memeye çok ama çok düşkün meme olmadan uyumuyor bu aralar memeyi gece biraz olsun hoşlandığını farkettim ve bende hemen bunu değerlendirip kendi odasına alıştırmak istedim. Öğle uykusunda odasına yatırdım uyudu uyandığında inip odasına aldım . Gece ise şuan kendi yatağında yatıyor ama ben uyuyamiyorum bende oğluma alışmışım yan yana yatmaya nasıl gecicek bu süreç ? Oğlum 26 aylık